دانلود آهنگ امیر تتلو

دانلود آهنگ امیر تتلو

دانلود آهنگ امیر تتلو
دانلود آهنگ امیر تتلو

دانلود آهنگ امیر تتلو

دانلود آهنگ امیر تتلو

متن آهنگ ما به هم بیمار بودیم

ما به هم بیمار بودیــم خوشحال با یه نخ سیگار بودیـم.. ما به هم بیمار بودیــم خوشحال با یه نخ سیگار بودیـم.. ساده نیست دل کندن ازت من اصن اشتباه میکردم از اولم نه نبودی سهمم از اولین قدمم یخ زده بدنم ما مال ِ هم نبودیم اولشم کلی خستم امشب افکارم درگیره یه پرشن بد گیره یه تنشم من هنوز..آلوده به تنشم.. ما به هم بیمار بودیــم خوشحال با یه نخ سیگار بودیـم ما به هم بیمار بودیــم خوشحال با یه نخ سیگار بودیـم.. ما بهم مریضیم اینکه قلب من یهو وایسه اتفاقی نی هرچی من بگم به تو راسته من همش دوست دارم وصل بشم به تو آسه مغز من یهو خواست رد بده بعد بشم یهو فاسد خراب ِ چشات شدم من به تو آلوده نپریدم با هرچی هرزه و وامونده هرموقع که همه چی نحسه و نابوده حس می کردم که یکی دست به دعام بوده.. تو هم تو خونه دلت حبسه و داغونه جدایی ، یچی مثل حصبه و طاعونه خدایی ، همه اینا دست ِ دوتامونه خسته و آرومه هوا بسته و بارونه.. ما به هم بیمار بودیــم… ما بی هم میمردیم فکر کردی بردی کندی بی خودی الانم آزادی اما آرزو باز داری که کاشکی همین امروز میمردی.. ما به هم مبتلا بودیم مــا یه جفت طلا بودیم نه من ن
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.